Hoeveel Calorien zitten erin een KAPSALON SPECIAAL???

met friet,sla,saus,doner vlees,kip doner vlees,shoarma en kaas. Was erg benieuwd ik weet dat er in een grote kapsalon al 1800 cal in zit alleen in een speciaal ben ik er benieuwd hoeveel hier in zit wie weet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke hoeveel dan ongeveer wil dat graag weten gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke halve gare bedénkt een dergelijke caloriebom, en wat voor mensen zijn nog zo .....om het te kopen ook ????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29 Een Rotterdamse snackbareigenaar maakte dit op verzoek van een klant, en het gerecht werd razend populair, eerst binnen Rotterdam, vervolgens ook in andere grote steden. Geen idee of het buiten de grote steden ook populair is.

Antwoorden (2)

Elke snackbar maakt die net weer wat anders, met andere hoeveelheden, dus er is niet zo algemeen iets over te zeggen.
De gemiddelde variant in de gemiddelde hoeveelheid bevat inderdaad (bijna) genoeg calorieën voor een vrouw voor de hele dag (totale geadviseerde daghoeveelheid 2000 kcal).
Aangezien alle vlees gefrituurd is, net als de patat, de sauzen bepaald niet slank zijn en er ook nog kaas op zit, krijg je ook een bak vet binnen (en zout). Het beetje sla en soms de tomaat, peper, ui etc. maken dat niet goed.
Maar het is soms wel erg lekker - alleen niet iets dat je elke week moet eten denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3x per dag eten is dus pas goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee, 3 keer een grote en tussendoor 2 keer een kleintje.
Geef je even je adres door als je in het ziekenhuis ligt met hart- en vaatproblemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha word je dan echt heel dik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter aan je kcal komen dmv gezonder eten - dat vult beter en je komt aan je bouwstoffen en vitamines en zo ;p
Een kapsalon bevat maar liefst 90 gram vet! Dit is vooral te wijten aan de enorme hoeveelheid knoflooksaus. Maar de kaas en het vlees dragen daar ook flink aan bij.

Calorieën 1244 kcal
Eiwit 37 gram
Koolhydraten 67 gram
Vet 91 gram
Verzadigd vet 29 gram