Waar koop ik deze snoepjes van Haribo? (Smiling balla)

Was vorige week in Duitsland en daar heb ik 1 zak meegenomen, maar waar koop je ze in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (8)

Sommige dingen hebben ze niet in Nederland, bij de Aldi in Duitsland hebben ze ook milkshakes in flesjes, is hier ook nergens te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je ze moet kopen buiten Nederland of bijvoorbeeld online bestellen.....zie site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval bij Harrisons.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.harrisonsdirect.co.uk/products/confectionery/haribo/haribo-smiling-balla-160g-1-product.html

Toegevoegd na 10 minuten:
In Nederland is niet te vinden, misschien zijn ze te bestellen bij een snoepwinkel in de buurt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik een fan van de schnecken. (vooral de cola smaak).

Ik ga binnenkort naar Duitsland. Hoeveel moet ik er voor je meebrengen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja de 'Snecken'!
+!
in duitsland zijn ze echt snoepers dus hebben ze daar veel meer soorten snoep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zijn in Nederland niet in het assortiment.

Ik woon aan de Duitse grens, dus ik kan je met alle plezier wat ervan opsturen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die heb ik in Nederland nog niet gezien, ik heb ze wel eens gegeten en in Nederland wordt wel Lakri Balla verkocht, die lijken er wel op, alleen zijn ze niet zo blij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn in Nederland toch gewoon Pico Ballen?