Kun je chocolade die gesmolten is door de zon en daarna weer hard is geworden nog op eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.8K

Het beste antwoord

ja, leg de verpakte chocolade in de koelkast tot het weer hard is geworden. zo worden immers chocolade vormen ook gemaakt: gesmolten chocolade, koelen, verpakken.

niets mis mee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lijkt me geen probleem Rietje. Of het er lekkerder op wordt,is een 2e.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je avatar nu een kuinijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het meer een kokuiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik noem het bij gebrek aan beter,maar : Een Rare Vogel.
Ja hoor, je kunt ook chocolade laten smelten voor op bijvoorbeeld een cake en die is daarna ook nog eetbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan in principe. Is toch wel minder lekker en het ziet er niet uit.

Je kan inderdaad chocolade smelten (au bain marie), maar dat moet met een lage temperatuur, het water mag beslist niet koken. Na het in vormen te hebben gegoten en de chocola is opgesteven in de koelkast kan je het prima eten.
Chocola die in de zon is gesmolten kan wel veel te heet geworden zijn en dan wordt het taai.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal er niet uitzien, maar dat is optische illusie.

Als het smaakt dan is het goed.