Kan cabbage rolls van Lidl in airfryer worden bereid?

Op.de verpakking staat: dichtschroeien, 1 kopje bouillon erbij en 45-50 minuten op lage temperatuur garen. Heeft iemand deze al eens in de airfryer bereid?

Picture for question
2 maanden geleden
in: Koken
1.1K
tinus1969
2 maanden geleden
Als er bouillon bij moet, dus vocht, denk ik niet dat het in de airfryer kan.
joro
2 maanden geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb wel zo'n siliconen bakje wat ik in het mandje kan plaatsen. Deze gebruik ik om rundervinken in de airfryer te bereiden, ze blijven dan lekker sappig. Op dit produkt staat echter niet, hoe lang het in de airfryer zou moeten, dus ik was benieuwd of er al iemand ervaring mee heeft.
tinus1969
2 maanden geleden
Maar in zo’n bakje zit nog steeds geen extra vocht -en dat lujkt me het issue hier.
joro
2 maanden geleden
Dat vocht zou ik dan zelf in het bakje toe kunnen voegen. Ik was echter benieuwd of een ervaringsdeskundige dat al geprobeerd had.

Geef als eerste antwoord