Wat is het verschil tussen "tefal croque monsieur" en "tefal sandwichmaker" ?

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Compare?storeId=10001&catalogId=10002&categoryId=10196&langId=-104&productId_2=15644&productId_8=56858&compare_submit=Vergelijken+

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De croque monsieur is bijna altijd gemaakt met een zachte roomkaas en een sandwich is meestal gemaakt met een gewone kaas.
Het verschil zal dus wel in de temperatuur van het apparaat te vinden zijn en de tijd dat het gebakken wordt.
Een croque monsieur is trouwens SUPER lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is prima !

Andere antwoorden (2)

Het enige verschil wat ik zie dat is de prijs.
Beide zijn het tostie apparaten,alleen wat vorm betreft een beetje verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sta al twintig jaar in de keuken en mijn eerste idee is dat de crouque monsieur echt een unicum is in zn kwaliteit....maar vraag me niet waarom want zoiets weet alleen een echte kok.