Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is fruit dat prikkelt op de tong niet goed meer?

Vandaag heb ik in een restaurant bij het toetje fruit uit blik gekregen dat prikkelt op de tong (zoals 7-UP). Ik heb het niet opgegeten, want het is niet lekker en naar mijn mening aan het gisten en bederven. Ik heb er wat van gezegd, maar ze geloven me niet. Heb ik gelijk of heb ik het mis? En is het schadelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de tong zelf is "beschadigd" ;) Het enige dat mij overigens rijp lijkt in dat restaurant zijn de mensen die zo met hun klanten omgaan. Ze zijn in mijn ogen rijp om een andere baan te zoeken ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Idd Rena

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je heb gelijk, het is dan al aan het gisten. Indien je in een gezonde toestand ben. En of geen allergie hier voor heb. hoeft dit niet schadelijk te zijn. Maar een prikkel op de tong is in ieder geval een waarschuwing het niet te eten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Trouwens een restaurant dat je niet gelooft, en dus je klacht niet serieus neemt vind ik eigenlijk nog ernstiger dan die prik.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, lijkt me ook, wilde alleen een bevestiging. thanks.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding