Wat is de beste dieet om af te vallen, met namen een buik(je) te verliezen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ben het eens met de meeste mensen hier: gewoon ontbijten, gezond eten, het voedingscentrum heeft hier goede adviezen over, verantwoorde tussendoortjes en bewegen. Snel veel afvallen is meestal ongezond, heel weinig eten leidt tot gewichtsverlies, maar te snel afvallen is niet goed, dan heb je nergens energie meer voor. Stress helpt bij mij altijd, kilo's vliegen er dan af, maar gezond is anders. Een vegetarisch dieet werkt trouwens ook erg goed.

Geen bier meer drinken.

De enige manier om op een verantwoorde manier af te vallen, is: Minder eten, meer bewegen! Je kunt naar een sportschool gaan, maar je kunt je ook bewegen door te gaan wandelen of fietsen. Alleen een flesje water mee en een wandeling of fietstocht maken.Dit is niet alleen goed voor de lijn, maar is ook heerlijk ontspannend.

Je kunt je buik eigenlijk als een groot elastiek beschouwen. Maar een elastiek waar voortdurend spanning op staat verliest op den duur de veerkracht. Dus als je voornamelijk dit wilt aanpakken. Dan zul je naast het stoppen met het "Sonja banketbakker dieet" ook je buikspieren moeten trainen. En ongetwijfelt veel meer gaan sporten... Wat je vandaag de dag in de gemiddelde supermarkt kunt krijgen zal doorgaans voldoen aan de gezondheidsnorm. Maar dan wel normale porties... Als je maar genoeg beweegt en normaal eet dan zul je merken dat het afvallen van zelf gaat. En zo nodig specifieke gebieden extra aandacht geven. Op deze manier ben ik een jaar of 15 terug zelf 35 kilo afgevallen in een relatief korte tijd...

Je eetgewoontes veranderen (dat overgewicht is er natuurlijk niet vanzelf gekomen) en bewegen. Voor het buije zul je speciale oefeningen moeten doen om de spieren te verstevigen. En vooral niet verwachten dat je heel snel op je streefgewicht bent.

Je valt alleen af door gewoon minder te eten. Wanneer je regelmatig en gezond eet, (absoluut) niet snoept en iets minder eet dan je dagelijks eigenlijk nodig hebt dan val je vanzelf goed af. Dit is ook de enige manier om het vol te houden omdat je na je dieet weer min of meer normaal moet eten. Je moet dus je eetpatroon drastisch omgooien. Gezond en goed eten. Ik ben op deze manier 15kg afgevallen, maar heb in die periode nooit echt honger gehad. Sporten is slechts ondersteunend, op zich val je van sporten niet echt af. Wat je wel kan doen is heel veel buikspieroefeningen. Wanneer je dan afvalt door minder te eten en je buikspieren tegelijkertijd traint ziet je buik er al snel veel beter uit.

Bronnen:
http://www.voedingscentrum.nl

het VADH dieet werkt prima ! van alles de helft

Rekenen .... Een vrouw zou per dag ongeveer 2000 Kcal moeten binnenkrijgen, en een man ongeveer 2500. Begin met het opeten van ongeveer 100 à 200 kcal minder. Doe vooral je best om niet teveel in een korte periode af te vallen, maar neem de tijd(als dat even kan). Weet dat een kilo lichaamsvet ongeveer 6500 Kcal kost. Ga veel sporten, en als je daar geen zin in hebt ga dan lekker wandelen. Loop een kilometer of 5 per dag en je verbrandt lekker weer een paar gram. Heel veel succes!

het beste dieet is niet eten.

het sloten dieet. slot op de koelkast en slot op de provisiekast. 3 x per dag gezond eten en niets extra's

Scarsdale dieet. Een pond per dag en toch drie maaltijden.

Bronnen:
www.dieetwijzer.com/scarsdaledieet.html

De meeste dieten hebben ongeveer hetzelfde effect: je valt een aantal kilo af, en daarna komen de meeste er weer bij. Een recent onderzoek toonde aan dat alle populaire dieten van de afgelopen jaren nagenoeg hetzelfde resultaat hadden. Om echt lange termijn af te vallen zijn een paar dingen veel belangrijker dan de rest: - Bewegen! Zonder extra beweging denkt je lichaam wanner je gaat dieten alleen dat er hongersnood is uitgebroken. Je gaat dan minder verbranden, en je komt dus aan of valt niet meer af terwijl je je lusteloos voelt. Zodra je stopt met het dieet komt alles er dubbel weer bij. NOOIT dieten zonder extra sporten. - Pas je voedingspatroon aan. De LANGE TERMIJN is het enige dat telt. De meeste dieten kun je maar beperkt volhouden en zin dus niet geschikt. Misschien moet je je dagindeling veranderen. - Gezonde voeding bestaat uit: zo veel mogelijk vers, zo veel mogelijk variatie, genieten met mate. - Zorg voor een goed ontbijt. Basis van je dag. Je weet zelf wel wat goed is (groente, fruit) en wat niet (chips). Zorg dat je normaal de goede dingen eet en maak van de foute dingen iets voor speciale gelegenheden. En kijk eens naar etiketten. Sommige dingen die er onschuldig uitzien (frisdrank) bevatten idioot veel kcal. Water lest de dorst perfect.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100