Mag je rietsuiker laten karamelliseren voor pudding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Reddie
9 jaar geleden
Waarom zou dat niet mogen? Van wie zou dat niet mogen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
I.v.m verbrandingsgraad b.v, of dat er slechte stoffen ontstaan door verwarming.

Het beste antwoord

Ja hoor.
Het maakt niet uit of je nu rietsuiker of bietsuiker gebruikt om karamel te maken. Beide suikers karamelliseren even goed en ook de smaak is hetzelfde.
En voor er nu weer gaan roepen dat er wel degelijk een smaakverschil is tussen de twee suikers: ik heb het over de smaak van de karamel, die is hetzelfde.