In welke supermarkten staat het bier koud?

Ik studeer in Groningen maar woon er niet. Regelmatig heb ik op de terugweg zin in een koud biertje, en er zijn genoeg supermarkten op de route. Ik heb ze nog niet allemaal gecheckt maar mijn bevindingen zijn dat ik ze alleen bij de AH to go op het station koud kan krijgen, maar de prijzen zijn daar om te huilen zo hoog.
Dus nu vroeg ik mij af: In welke supermarkt staat er bier koud? En welke merken zijn dat?

Mvg,
Robin S.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.7K
ronron1212
7 jaar geleden
In een snackbar

Het beste antwoord

Heineken Extra Vers vers zou in principe in elke supermarkt te koop moeten zijn. Het bier wordt gekoeld verkocht. Prijs is € 1,09 geloof ik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe in geen enkele. Tenminste niet voor de verkoop. Als het bier direct consumptieklaar zou zijn, dan zou dat zou oneerlijke concurrentie met de horeca zijn.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat een onzin