Welke weight gainer raden jullie mij aan?

Ik heb al twee jaar ondergewicht. Ik heb een dieet gevolgd om aan te komen en dit heeft geholpen, maar mij nog niet op het juiste gewicht gebracht. Ik eet op dit moment meer dan dat ik zou willen, waardoor ik met steeds meer tegen zin ga eten. Ik ben overigens nagekeken in het ziekenhuis en ik ben gezond. Ik wil ook langzamer hand gaan beginnen met twee uur in de week sporten, maar dat kan mijn lichaam op dit moment nog niet aan. Welke weight gainer raden jullie mij aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt heel makkelijk zelf een weight gainer maken, naast natuurlijk genoeg volwaardige voeding eten. 780 Kcal per stuk 50 gr eiwitten 73 gr koolhydraten 25 gr vetten Ingrediënten •80 gram Havermout •30 gram Whey eiwit •2 Pindakaas •1 Magere melk •eventueel extra Banaan •voor de smaak cacao, suiker of Noten Bereidingswijze 1.Stop alle ingrediënten in een blender of mixer; 2.Zet de mixer aan en stop pas als het een mooi geheel is. Gooi er melk bij als het nog klonterig is; 3.Klaar, tijd om te groeien! Toegevoegd na 1 minuut: om het nog vullender te maken kun je natuurlijk ook volle melk gebruiken.

Bronnen:
https://www.fit.nl/recept/zelfgemaakte-wei...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100