In de veronderstelling dat jij bedoelt dat je zelf waterijsjes wilt maken en je afvraagt hoe lang die in het vriesvak moeten voordat ze zijn bevroren: minimaal 4 uur.

Wil je het sneller, gebruik dan een ijsblokjesvorm en doe daar limonade (van vruchtensiroop met water) in. Die zijn na een uur wel gereed.
Amadea