Ik heb ze vorig jaar gekocht bij Marskramer, maar volgens mij heeft Blokker ze ook. Ik betaalde iets van 4 of 5 euro ervoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
Ze worden daar inderdaad los verkocht.

Andere antwoorden (1)

In elk geval bij een winkel voor kookgerei, maar dan betaal je meestal wel de hoofdprijs. Soms willen ze ze ook nog wel eens hebben bij de winkels zoals de action/ big bazar.

Maar je kan ze ook kopen bij "Partijhal Visscher"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij 2e handszaken als Het Goed, ze liggen vaak in de bak bij het bestek.