Als je je niet aan het dieet houdt, dan is het dieet misschien minder effectief. Dat is de enige manier, waarop het effect kan hebben.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Het Dr. Frank dieet is gebaseerd op beperkte koolhydraatinname. Als je dan toch aardappelen gaat eten, doe je dat effect dus teniet.
Dat is dus net zoiets als roomijs eten bij een vetarm dieet.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chapeau! +
bij dieten als dr frank gaat het om verhouding koolhydraatarm proteinerijk en niet te zuinig met vet. aardappelen eten betekent het eten en drinken van andere koolhydraten/suikers verder beperken. als je voldoende proteinerijk voedsel neemt zal als t goed is je zucht naar koolhydraten afnemen. wellicht n idee voor je persoonlijk dieet om voor t aardappelen eten iets proteine(eiwit)rijks te nemen. probeer n balans te vinden waarin je je de rest van je leven zou kunnen vinden. suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou kwaad...... t ligt eraan wat je daar onder verstaat. Als jij er graag aardappels bij wilt eten dan kan dat uiteraard gewoon. Maar aardappels bevatten heel veel zetmeel en koolhydraten en zijn om die reden weg gelaten uit de recepten. Dus je kunt wel gewoon aardappels eten in de combinatie met de recepten uit het boek. Maar qua afvallen zul je dan niet zoveel resultaat zien als wanneer je ze niet eet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardappels eten kan geen kwaad maar je bent niet bezig met een dr. Frank dieet als je dat doet, laat staan dat je ermee afvalt. Naast water is zetmeel het belangrijkste bestanddeel van aardappels en dat zijn koolhydraten, die nu juist nauwelijks voorkomen in dit dieet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er ook een beetje aan in welke fase van het dieet je je bevindt: in het begin is het echt zo goed als geen koolhydraten (dus geen pasta/rijst/aardappels), maar op den duur zul je toch weer koolhydraten toe moeten/gaan toevoegen aan je dagelijkse eetpatroon.....Uiteindelijk is het doel van ieder dieet; bewustwording!