Wat is normaal eten waar veel calorieën in zitten?

Ik bedoel geen moeilijke shakes maar bijvoorbeeld eieren ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik zeg: een zo donker mogelijke boterham met roomboter en oude of overjarige kaas. Eventueel nog een likje appelstroop eroverheen... heerlijk! Overigens is het een goede raad om, als je wilt aankomen, zoveel mogelijk roomboter te gebruiken. Een hartige taart of quiche is ook een aanrader, veel (blader)deeg, eieren, spekjes, room etcetera..... genoeg recepten te vinden op internet of stuur me anders even een pb'tje voor ideeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Avocado heeft heel veel calorieën, of pasta en kaas natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noten. Deegwaren. Kaas. Volle kwark en volle yoghurt.
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je gezonde dingen of minder gezonde dingen?

Als je op de minder gezonde tour wilt kan je je altijd wagen aan een Big Mac, rond de 500 kcal. Een flinke pizza kan zo 900kcal bevatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel calorienlijsten en calorientabels te vinden op internet.
Online calorieëntellers
Op internet zijn steeds meer calorieentellers te vinden. Ook wij hebben onze eigen calorieënteller. Hieronder hebben we een aantal calorietellers onder elkaar gezet, de ene is vollediger dan de andere.

http://www.healthylives.nl/voeding/calorieenteller/de-beste-calorieentellers-calorielijsten-en-calorientabellen

http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/caloriewijzer/?gclid=CIy4iI_mt60CFQOIDgodJyodRg

http://www.calorielijst.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
De laatste lijst kun je sorteren op aantal calorieën.

Vette kaas scoort hoog. Maar ook andijviestampot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardappelgratin, en anderen dingen waar veel room in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chocomel is de meest calorierijke drank, dik pindakaas op brood is ook een calorieënbom.