hoe duur is de chocolade reep van het merk de beste? (bas van der heijden)

Hoe duur is een grote chocolade reep van het merk de beste? ( ik ben het bonnetje vergeten en moet iemand terug betalen)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een reep van 200 gram De Beste chocolade melk & hazelnoot, of puur, of wit & crispy kost € 1,49
Een reep van 180 gram De Beste Fair trade chocolade puur, of melk & hazelnoot kost
€ 1,35
Amadea