Waarom zit er zo veel lucht in chipszakken?

Diep van binnen voel ik me altijd een beetje bedondert... maar is dit terecht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

dan breekt de chips minder snel. Het gewicht staat ook op de zak, daar kun je ook naar kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het juiste antwoord daan+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Muts!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om niet te breken zouden ze het systeem van pringles kunnen aanhouden! Alle chips opgestapeld in een kokertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet Som. Chips zijn gemaakt van aarappelen. Dunne aardappelschijfjes, sommige groot andere klein. Dat zal dus nooit zo'n net stapeltje worden als ze bij de pringles doen. Pringles zijn in vorm geperste schijfjes aarappelpuree. Daarom zijn ze allemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, dat is wel zo logisch ;o)

Andere antwoorden (5)

zodat we denken dat de hele zak vol is...

en je kan er meer druk op uitoefenen... zodat de chips niet breekt... ofzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dezelfe reden waarom een auto niet de vorm van de motor heeft aan de voorkant. bolvormig spreekt meer aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de chips heel je mond in te krijgen.
De lucht beschermt de chips onderweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Airbag; bescherming bij vallen, drukken etc. OP deze manier blijgt je chips normaal eetbaar i.p.v. dat het kruimels worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik nog jong was zat er veel minder lucht in maar veel mensen houden tegenwoordig meer van gebakken lucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha goeie feniks +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms neem ik de boel wat in de veiling ;-)