Wat mag je onbeperkt eten tijdens een crashdieet?

Hallo,

Ik ben van plan om een crashdieet te gaan volgen maar vind het wel fijn om tussendoor als ik honger om iets te eten wat geen enkel effect heeft op mijn dieet en waar ik niet van aankom. Nu ben ik echt benieuwd welke voedingstoffen of soort fruit ik onbeperkt mag eten. Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Crahdiëten zijn absoluut niet gezond, ik valt er snel van af maar als je op gezond gewicht zit en je eet weer normaal kom je minstens zoveel aan als je bent afgevallen, en daar naast heeft je lichaam gewoon voldoende stoffen nodig. Het is veel efficiënter om wat meer te gaan sporten, fruit tijdens tussendoortjes, niet te vet eten, ik denk dat je het allemaal wel kent :') Om antwoord te geven op je vraag in de hoop dat je gezond gewicht te verliezen (als je ook daadwerkelijk overgewicht hebt) kun je als je tussendoor honger hebt gewoon onbeperkt radijzen, komkommer, tomaten, appels, agurken, sla etc. eten daar zitten bijna geen caloriëen in (dus ik raad het ook zeker NIET aan om alleen dat te eten) maar daar zitten voedingstoffen in die geen effect hebben op je gewicht omdat het vooral bestaat uit water, en je hebt het gevoel van eten, je hebt wat in je mond etc..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100