Waar haal ik papieren wijnfleszakken?

Voor vrijwilligerswerk heb ik ongeveer 50 stuks papieren wijnfleszakken nodig. In welke winkel wordt dit product verkocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (6)

ga gewoon naar de plaatselijke slijter toe. veel slijters hebben wijnfleszakken zonder reclame. de reclame staat vaak enkel op het plakkertje, waarmee ze de zak dichtmaken. ongetwijfeld wil de slijter je wel een stapel zakken verkopen. het is immers handel voor hem.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
als je uitlegt waarvoor je ze nodig hebt, zal een slijter ze wel gratis of voor een kleine vergoeding aan je geven, zo niet probeer het dan bij de supermarkt.
Je kunt altijd nog naar de Sligro of Makro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Albert Heijn voor 0,10 cent per stuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens bij de wijnverkoop bij c1000
Er zijn ook winkels die deze zakken verkopen ik meen te weten Xenos.
Gisteren nog heb ik zakken bij Ikea gekocht maar wel met kerstmotief.
12 jaar geleden
Bij de Wibra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Aldi heeft ze vanaf nu in de aanbieding. Papieren zakken voor wijnflessen in te verpakken in allerhande dessins.
Je kan dus eens in de Aldi gaan kijken, maar ook Blokker en Casa gaan ze waarschijnlijk hebben.