Hoe werkt een lavagrill ?

Toegevoegd na 1 uur:
Het verschil tussen een lavagrill en een gewone grill, wat is er zo speciaal aan een lavagrill ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan hier misschien op antwoorden. als de vraag een beetje specifieker word gesteld. (Niet lullig bedoeld hoor)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geeft niet. Ik bedoel waarom is een lavagrill tov een gewone grill zo speciaal

Antwoorden (1)

Als je een "gewone" grill gebruikt heb je alleen de contact hitte van de grill plaat en krijg je de roast smaak. Als je een lava grill gebruikt heb je ook nog de extra smaak die de stenen afgeven omdat ze onder je vlees warm worden net als je houtskool in een bbq die geven ook een extra smaak af.