wat is een andere chips die hetzelfde smaakt als goal van smiths?

De chips genaamd: goal van smiths zijn kleine voetballetjes met een soort bacon/kaas smaak, ze zijn ivm het wk tijdelijk verkrijgbaar. Nou ben ik helemaal verslaafd aan deze chips maar is binnenkort dus niet meer te verkrijgen.

Weet iemand dus een andere chips soort die vergelijkbaar is met deze?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ken dan wel weer borrelnootjes in deze smaak, maar geen chips. Voorraadje inslaan zou ik zeggen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als NL Wereldkampioen wordt, zijn ze vast nog een jaar verkrijgbaar. :)
Chips zijn meestal lang houdbaar, dus ik zou een voorraad inslaan.

Antwoorden (1)

Afgaande op je antwoord zijn dit Chipito's in een andere vorm? Die zijn trouwens ook goedkoper te verkrijgen van verschillende huismerken. Over smaak valt niet te twisten, maar misschien het proberen waard?

Toegevoegd na 53 seconden:
'afgaande op je antwoord' moet natuurlijk zijn 'afgaande op je vraag en omschrijving'