Hoe heten koffiebroodjes in Italië?

Ik weet dat deze uit het Noorden van Italië komen, maar hoe heten de heerlijke koffiebroodjes daar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze hebben daar verschillende broodjes, als het om zoete broodjes gaat, dan gaat het meestal om een brioche of een krapfen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Almighty. Die twee ken ik inderdaad. De koffiebroodjes zijn echter een wereld van verschil vergeleken bij deze. Ik at ze in Tignale waar ik twee jaar heb gewoond. Naam ben ik compleet vergeten. I know, too bad!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijken ze op iets dat ook in Nederland te koop is. Misschien lijkt het op een Frans chocolade broodje?

Antwoorden (2)

Brioche is de gebruikelijke naam.
Verder soppen ze div. soorten koekjes in hun koffie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk bedoel je: panini dolci sfogliati al cacao Cremonese.
Plaatje bij antwoord
Amadea