Is het gezond om een kiwi met schil en al op te eten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blegh.. die vieze kriebelende haartjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is 'de vergulde hand' goed genoeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd , robm, maar het is net alsof je in een muis bijt..

Het beste antwoord

Volgens Dole is dit heel gezond!

http://nl.dole.eu/Producten/Versfruit/Kiwis/tabid/4254/Default.aspx

Er zijn mensen die de kiwi in z'n geheel opeten. Ik doe het niet, omdat de schil zo harig is. Maar als jij dat geen probleem vindt moet je het vooral met schil eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan beslist geen kwaad, maar of het te pruimen is??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem, wel even wassen om de bestrijdingsmiddelen weg te spoelen.
De groene kiwi heeft een droge, iets minder lekkere schil, maar de gele of gouden kiwi smaakt prima!