kun je bij emte kleurstof voor cupcakes kopen ?

wel roze kleurstof haha

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rood kleurstof kun je ook gebruiken, maar dan een paar druppels. Dat wordt dan ook roze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hier is nergens een emte. waarom bel je ze zelf niet.

Het beste antwoord

Volgens mij niet (maar bij onze Emté hebben ze zeer weinig). Maar je kunt beter bietensap gebruiken als je iets roze wilt maken. Dan weet je ten minste dat er geen chemische troep in zit. Je hebt er niet veel voor nodig, dus waarschijnlijk als je zo'n pak bietjes koopt dan zit er al genoeg sap bij (en kun je de bietjes gewoon opeten).

Dr. Oetker heeft wel kleurstof stiften (voor roze gebruik je dan een beetje van de rode kleurstof). Bij ons in de buurt is deze alleen bij AH te koop. Ook een toko of turkse supermarkt wil nog wel eens kleurstof verkopen.