Waar koop je nu chocoladeletters voor de halve prijs?

Zijn er nog winkels die ze nu dumpen voor halve prijs?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb net een stapeltje chocoladeletters gescoord bij de action! Verkade nog wel, 50 cent per stuk.
Helaas alleen puur, dus als iemand nog weet waar ze nog melk hebben in Maassluis of omstreken... ;-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wacht nog een paar dagen, en ze worden nog goedkoper.

Het beste antwoord

Albert Heijn en Jumbo weet ik zeker alleen ik denk dat alle winkelketens day nu doet aangezien ze het een jaar niet kunnen verkopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tot nu toe beste reactie. Er is een AH in de buurt! En ze hadden idd wat restanten chocoladeletters. Hoewel alleen wit met rijstekorrels erin... maar ok.. toch wat gescoord voor halve prijs.
De volgende keer moet ik gewoon eerder gaan denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AH dus ;)

Andere antwoorden (4)

In de Hema is het Sinterklaas snoep nu 1 kopen 1gratis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helaas dus niet hier ;-(
De Bijenkerf verkoopt ze, dan zijn ze wel in stukken gebroken en in wit, puur en melk in een zak. Maar wel heerlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag ze bij jamin 3 voor de prijs van 1. Geen goed antwoord maar wel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tuinen verkoopt chocoladeletters van Droste voor een zeer lage prijs