Hoe lang kun je zoute haring in de koelkast lekker hoeden?

Ik heb zoute haring gekocht voor Moederdag om 's morgens op bed te geven, alleen omdat ik dat morgen natuurlijk niet kan kopen heb ik dat vandaag al gedaan. Het ligt nu in de koelkast maar blijft dat wel zo lang goed zodat het morgen ook nog lekker is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ja hoor. Als de haring goed verpakt is blijft die zeker drie dagen nog goed en lekker.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verse vis is het best te bewaren door hem in vershoudfolie te wikkelen en met heel veel ijsblokjes bedekken.
Zoute haring is in de diepvries zelfs 6 maanden houdbaar.
- http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vis.aspx
Amadea