Is er in Herentals of omgeving een Turkse of Marokkaanse slagerij?

Ik zoek dus een Turkse of Marokkaanse slagerij in Herentals of omgeving, wie kent er één?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Poet
10 jaar geleden
Dit kom je vast heel snel te weten als je het vraagt aan een Turk of Marrokaan uit Herentals
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarvoor zoek je specifiek een Turkse/Marokkaanse?

Antwoorden (1)

Er is er een in Lier, dat is 20 km verderop; een Turkse supermarkt met slagerij.