waar koop je een spaghettipompoen ?

Ik zag op t.v. een leuke pompoen die na het koken draderig vruchtvlees heeft vandaar de naam spaghettipompoen,ik houd erg van pompoen en dit lijkt me erg leuk om te proberen alleen ben ik ze nog nooit tegengekomen weet ik niet wanneer ze verkrijgbaar zijn en wat dit dan moet kosten ,ik woon in de buurt van Leiden zuid holland dus ik heb geen zin om het halve land af te moeten reizen voor een pompoen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

op volgende website,maar het minimum bestelbedrag is daar 7,50 dus zal je er meerdere te gelijk moetn bestellen:
http://www.pompoenerie.nl/webshop/cart/
fremar
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in een goed gesorteerde groente boer die ook pompoenen verkoopt ze gaan normaal naar gewicht en bij een kwekerij die ze ook teelt daar verkopen ze ze ook , maar als je de brielle niet te ver vindt kan je ze daar ook vinden