Waar kun je andere smaken Monster Energy kopen?

Je hebt in de supermarkt in Nederland maar een beperkt aantal smaken Monster Energy, weet iemand of er bepaalde winkels ofzo zijn die andere smaken verkopen? Buitenlandse winkeltjes e.d.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Danmoeten wij eerst weten welke smaken er inNederland te koop zijn.

Antwoorden (1)

Bij de Jamin hebben ze andere smaken dan in de supermarkt. Het aanbod op de site komt overigens niet altijd overeen met wat ze in de winkels kopen, maar je zou daar een kijkje kunnen nemen. Ze doen namelijk aan thuisbezorging!