Stop allerlei verschillende soorten fruit, wat melk en yoghurt in de blender en voila, een heerlijke smoothie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci

Andere antwoorden (7)

Een lekker gezond tussendoortje is bijvoorbeeld een toastje met komkommer en een plakje 30+ kaas.

Een augurk met een plakje rookvlees erom :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pak een sateprikker en rijg hier een stukje appel, peer, kers, meloen, banaan, aardbei en mandarijn aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kant en klare wraps besmeren met Monchou (of Filadelfia ofzo) en daar ham op. Oprollen en in stukjes snijden.
Die wraps kun je ook vullen met blaadjes sla, zalm en dergelijke. Gemakkelijk, heerlijk en gezond. Ook ideaal voor op feestjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook heerlijk: gekookt ei met plakje rookvlees er om heen. Of een blokje kaas met een radijsje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gekookt ei met een snufje zout eroverheen, eventueel op een volkoren boterham, is een steevaste aanrader als tussendoortje. Eieren moet je niet te vaak eten, maar zo nu en dan een gekookt kippeneitje is hartstikke goed voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom moet je eieren niet vaak eten?
Je hebt tegenwoordig lekkere kleine groentjes zoals snoeptomaatjes.
Beleg eens een eierkoek met verse aardbeien, ook erg lekker.
Schaaltje Optimel vla, yoghurt o.d. met vers fruit.
Een cräcker met een laagje magere kwark en daarop een beetje jam of confiture met weinig suiker.
Een bakje slankie smeerkaas en daarin dip je soepstengels.
Snijd een appel in partjes en dip ze eens in een sausje dat je maakt van roomkaas waardoor je wat basterdsuiiker en/of vanille extract of -suiker geroerd hebt.
Snijd een pitabroodje open en vul eens met kaas en een beetje aardbeienjam of salsa dipsaus. Enkele min. even in een op 200 graden verwarmde oven, net boven het midden.
Bruine boterham met kaas, komkommer en plakjes kerstomaat, peper en zeezout erover malen .
Vermeng tomaat, ei, ui, peterselie met vetarme mayo en doe het op ciabattabrood.
Prikkers met 20 + kaas en ananas, 20+ kaas met Amsterdams uitje, 20 + kaas met kleine augurkjes of plakje-,
Gekookt eitje in 4 partjes en omwikkelen met rookvlees of rookvlees vullen met Philadelphia - light.
Wikkel eens 1 augurkje in kipfilet broodbeleg.
Volkoren tosti besmeerd met curry ketchup en belegd met plak ananas en kaas.
Smeer wat pindakaas in de holle ruimte van een stengel bleekselderij en leg er wat rozijnen op.
amc
12 jaar geleden
stokbroodje met sla kruidenboter komkommer tomaat augurk ham kaas. heerlijk en hartstikke gezond
je kan natuurlijk ook gewoon een stuk komkommer pakken of een fruitsalade maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie de boeken van montignac. Daarin wordt vooral gewezen op afwisseling tussen koolhydraten en vetten. Gezonde tussendoortjes zijn bijv walnoten, amandelen, kaas, allerlei soorten rauwkost etc.