Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat je een hele harde en dikke buik kan krijgen als je alleen maar iets kleins eet?

Vaak als ik 2 boterhammen heb gegeten heb ik daarna al een dikke,harde buik. Hoe kan dit zo snel? Trouwens niet alleen bij boterhammen hoor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk maar eens op onderstaande link.
Daar vindt je vast het antwoord.

Ik heb het zelf gedaan en doe het nog ieder jaar. Erg goede ervaringen mee.

Maar je moet er wel zeker van zijn dat je geen medische klachten heb. Laat je eerst onderzoeken door een arts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen dat je een voedselintolerantie hebt of een tekort aan de stoffen die nodig zijn om voedsel goed te kunnen verteren, waardoor je maag niet op de juiste manier reageert.
Je kans eens naar huisarts, dieetist of mesoloog gaan om dit te laten onderzoeken.
Als je het vooral bij brood hebt, denk ik in eerste instantie aan een intolerantie voor tarwe of gluten. Je kan proberen 2 weken lang alle tarwe en gluten te vermijden, en kijken of dat verschil maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding