kun je in elke afzuigkap een koolstoffilter plaatsen?

ik kom in een huis te wonen waar je gewoon een afzuigkap met afvoer mag plaatsen, nu moet het er een zijn met een koolstoffilter, dus dacht ik kun je dat in elke afzuigkap plaatsen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De filters kan je bijsnijden. Dus als er een gewone filter inzit dan ken je re wel een koolstofilter in plaatsen. Denoods door enkele stukken te gebruiken, maar wel zien dat deze goed aansluiten of over lappen Bij een metaalfilter moet je dan eens bekijken dat je er ook een andere filter bij kunt plaatsen Robby BB

Bij volgende merken kan dit: ABK InnoVent afzuigkappen AEG afzuigkappen Airo Design afzuigkappen Ariston afzuigkappen Atag afzuigkappen Axiair afzuigkappen Boretti afzuigkappen Berbel afzuigkappen Bora afzuigkappen Bosch afzuigkappen Candy afzuigkappen Elica Afzuigkappen Etna afzuigkappen Fagor afzuigkappen Falmec afzuigkappen FIM Jesi afzuigkappen Franke afzuigkappen Gutmann afzuigkappen Homeier afzuigkappen Itho afzuigkappen Küppersbusch afzuigkappen Miele afzuigkappen Pelgrim afzuigkappen Siemens afzuigkappen Smeg afzuigkappen Teka afzuigkappen Whirlpool afzuigkappen Zanussi afzuigkappen ik heb zelf een Electrolux en daar bij gaat dit niet.

Bronnen:
http://www.koolstoffilters.com/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100