waarom is er geen zure popcorn?

er is zoete en zoute popcorn waarom geen zure? deze smaken zijn er bij bv chips wel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb hier in de ah zure kant en klare popcorn!! Die gekke smaak sour cream! Neem het wel mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Geen vraag naar.....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat wel zoiets, maar dan moet je het zelf nog maken. Het zit dus niet kant en klaar in een zakje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is niet door het smaak panel gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen vraag naar! Maar wil je het persé hebben,pof dan de zoute van AH (Dus g1 kant en klare) doe die in een grote schaal en wat azijn erby. 1 of 2 nachten inlaten trekken en als t goed is heb je zure popcorn! Ik hoop dat t lukt en smaakt! Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en zachte popcorn.
Omdat de meeste mensen het niet lekker vinden. Er is misschien wel een markt voor, maar niet groot genoeg om er winst op te maken.
Misschien is het echter in andere landen wel te krijgen(Japan ofzo, die hebben echt iets met vreemde smaken.). Zo was er in Engeland popcorn met 'eekhornsmaak'(als ik het me goed herinner, wel als 'expiriment').
Daarnaast denk ik dat een zure smaak niet goed combineert met de lichtzoete smaak van mais.

Je kan het altijd nog zelf maken, veel succes.