In een rol container achterin een vrachtwagen. Deze worden gelost bij de leverancier ingang. Althans de meeste artikelen. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Supermarkten kopen hun producten in bij groothandels en bij veilingen. Ze kopen doorgaans geen producten van particulieren of van kleine ondernemingen. Omdat de meeste supermarkten deel zijn van een keten, worden de contracten vaak op het hoofdkantoor afgesloten. De filiaalhouders kunnen dan wel kiezen of ze van een product meer of minder willen inslaan, maar ze kunnen niet op eigen houtje van leverancier wisselen. Het zou natuurlijk raar zijn als de ene Albert Heijn-winkel heel andere producten zou aanbieden dan de andere AH-winkel.

Als je zelf producten wilt verkopen, moet je dus óf met een groothandel gaan praten, óf met een kleine buurtsuper (schat ik zo in). Volgens mij heb je dan de beste kans. Realiseer je wel dat je niet zomaar voedingsmiddelen mag verkopen. Je zult aan allerlei (Nederlands en Europese) eisen moeten voldoen.