Waar verkopen ze in BELGIE een alcoholtester? Dus zo'n apparaat waarin je kunt blazen om te zien of je gedronken hebt.

Dus NIET online kopen, maar gewoon een winkel waar het gewoon in de rekken ligt? Wie weet zo'n winkel in Belgie of desnoods Nederland? Ik heb gehoord dat ze dat ook in benzine stations verkopen of aan de autostrade in die winkels maar wie weet waar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (5)

Misschien bij een kadowinkel waar ze allerlei gekke dingen verkopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er net een in de action gekocht
effe uit testen lekker flesje rum gekocht :)
weet niet of er in Belgie zulke winkels zijn
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"weet niet of er in Belgie zulke winkels zijn"
O....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel in belgie zijn er ook action winkels da zijn toch die winkels die heel goedkope dingen verkopen he die speciale winkels waar ge voor 20 euro nog een vol karretje hebt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.action.be/pages/Homepage.aspx :) zelfs vlak in mijn buurt is zo'n winkel
maar is da standaard aanwezig in action winkels of moet je het aan de kassa vragen ofzo?
capthavoc
14 jaar geleden
ja die
daar lag een alcoholtester waarschijnlijk niet een erg accurate wellicht heb je mazzel ?
capthavoc
14 jaar geleden
Ik zag hem gewoon in de schappen.
als het echt een Action winkel zoals hier in Nederland is kan je er vanuit gaan dat het assortiment ongeveer hetzelfde is ik had hem wel nog niet eerder gezien
dus het is er nog niet zo lang denk ik
toch grootte kans dat je het kan vinden
vermoed dat het wel een gadget dingetje is dus geen zuiver meet instrument hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
test het eens uit met uwe rum
en weet de resultaat te zeggen :)
capthavoc
14 jaar geleden
glas 2 onderweg ;) 1ste glas geen uitslag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezondheid :)
ge zijt da toch thuis aan't testen he ???
capthavoc
14 jaar geleden
echt wel hips ;)
capthavoc
14 jaar geleden
aw wel dat @#$@$ ding doet het nie mijn derden glas en nog nix ik ik blaas me suf .
Er zit niet echt een handleiding bij maar kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is,..... Morgen koop ik er nog maar eentje en ruil deze in ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ge zijt toch al nie te zat he
misschien blaast ge ergens verkeerd LOL

zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=OajSdkF9iH4
capthavoc
14 jaar geleden
ik denk het 4 glazen rum cola zou iets moeten doen maar ik zie nix ;/
ik word simpel geloof ik ;) dom ding ik zie dat ie ook in lidlll legt,..... ligt,..... lag,.... log,..... lol nog maar 1 en dan pitten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat zo'n coctaildrankje? die tellen voor 1.5 dus 4x1.5 dus heb je er nu 6 op, en da is teveel om te mogen rijden dus da ding zou alarm moeten slaan LOL :)
capthavoc
14 jaar geleden
ja hoor rum cola flinke sheut rum en cola opvullen lekker
Ik voel me ook niet geschikt om in een auto te stappen nu. Wel lekker dat ik thuis zit en het bed op me wacht. 4d bijna op ;)
domme ding doet nog steeds nix meld me morgen wel buaaah ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een alcoholtester koop je best online...
Waarschijnlijk wil u de tester gebruiken, om na het drinken te bepalen, of u nog een motorvoertuig mag besturen. De testers die ze in de winkel verkopen zijn echter een stuk minder nauwkeurig, dan de testers die de politie gebruikt. Feitelijk heeft u er dus niks aan. Met zo'n onnauwkeurige goedkope tester blijft het dus gokwerk.

Neem liever geen risico in het verkeer. Rij niet als u gedronken heeft, of drink niet als u nog moet rijden. Bespaar u de centen van de tester.

Geen direct antwoord op uw vraag, maar wel een goed advies.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Bij de Lidl in Nederland wordt ie verkocht, maar hebben jullie ook een Lidl in Belgie? Kost maar €1.99!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men verkoopt geen alcoholtesters in de winkel omdat men de alcoholtester dient te ijken bij aankoop. Hiervoor heb je de benodigde apparatuur nodig wat ze in veel winkels niet in huis hebben. Daarom best online kopen! Vanaf +/- 60 euro kan je er vanuit gaan dat je een betrouwbaar toestel hebt. Het principe is hoe duurder hoe nauwkeuriger. Wenst u een toestel met de nauwkeurigheid zoals die van de politie dan kost het je al snel een 300 euro. Alles onder de 60 euro is speelgoed. Dit heeft allemaal te maken met de type sensor van uw toestel.