Hoe heet dat nieuwe boek over geheimen in de horeca?

Gisteren hoorde ik van iemand dat er net een boek uit was over geheimen in de horeca. Bijvoorbeeld dat chefs vaak alles proeven met 1 lepel. Een journalist is met horecapersoneel gaan praten en heeft hierover een boek geschreven. Ander voorbeeld is dat mooie mensen vaker aan het raam worden geplaceerd dan minder mooie mensen. Volgens mij is het een Engels boek, maar ik weet de titel niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk zelf in de horeca dus ik weet dat deze twee voorbeelden niet zo geheim zijn, maar daar gaat het niet om. De vraag is of iemand weet hoe dit nieuwe boek heet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat het niet: http://www.bol.com/nl/p/kitchen-confidential/9200000011381254/ is, voor de zekerheid toch even als reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het gaat niet enkel om keukenverhalen maar horeca in het algemeen.

Antwoorden (1)

Vermoedelijk bedoel je "Back of the house : the secret life of a restaurant", van
Scott Haas. Berkley Trade, 2013. ISBN: 978-0-425-25610-7
Plaatje bij antwoord
Amadea