Wat is een goede site om diëten van te downloaden?

Ik wil graag weten wat een goede site over diëten is. Ik wil eens verkennen wat makkelijke en moeilijke diëten zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is onderstaande link een begin....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik geloof zelf dat je zelf heel veel kan doen, door bijvoorbeeld je laatste maltijd vroeg te nemen zodat je nog veel verbrand.

Daarnaast veel lichaamsbeweging.

En natuurlijk zijn er dingen die je vooral niet moet eten, maar dan moet je vaak je leven lang hier om denken en tijdig eten/sporten en een beetje acht slaan op wat je eet, lijkt mij iets wat je zonder problemen kunt gaan doen.

Hieronder een link waar je ook advies kan vinden van het voedingscentrum.

Succes er mee!

http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedingscentrum/veelgesteldevragen/gewichtenafvallen/wat-is-een-goed-dieet-om-af-te-vallen.aspx

Toegevoegd na 2 minuten:
Maaltijd moet het zijn.

Las nog eens je vraag. Veel diëten zijn goed, het nadeel van echt diëten is dat je weer aankomt wanneer je er mee stopt. betekent dus dat je altijd moet blijven diëten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder een dieet, niet te verwarren met een voedingsadvies, wordt een voeding verstaan, die om medische redenen aan specifieke eisen moet voldoen ten behoeve van een individu. Het volgen van een dieet gebeurt dus altijd op doktersvoorschrift; er wordt niet over een dieet gesproken wanneer iemand op eigen initiatief kiest voor een andere voeding, bijvoorbeeld om enkele kilo's af te vallen.

Ik neem aan dat het jou om een energiebeperkend dieet gaat.
Bedenk echter ook dat je het zonder een bepaald dieet kunt bereiken, aangezien een speciaal dieet heel vaak volgehouden moet worden om een constant juist gewicht te behouden.
Indien je de stelregel vasthoud van: twee derde van het dagelijkse te consumeren,en zoveel mogelijk vet en suikers vermijden, schiet je al een heel stuk op.
Hieronder een paar interessante links.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet doen gewoon je eetpatroon aanpassen. Kun je best zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.opdieetforum.net/forum/topics/435.jsp

http://afslanken.webregio.nl/rss.php?pxd=.g&pxc=224151¤t=weblog&club=1002¤t=item&item=5162

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.sonjabakker.nl/