Wat is een goede site om diëten van te downloaden?

Ik wil graag weten wat een goede site over diëten is. Ik wil eens verkennen wat makkelijke en moeilijke diëten zijn!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien is onderstaande link een begin....

Onder een dieet, niet te verwarren met een voedingsadvies, wordt een voeding verstaan, die om medische redenen aan specifieke eisen moet voldoen ten behoeve van een individu. Het volgen van een dieet gebeurt dus altijd op doktersvoorschrift; er wordt niet over een dieet gesproken wanneer iemand op eigen initiatief kiest voor een andere voeding, bijvoorbeeld om enkele kilo's af te vallen. Ik neem aan dat het jou om een energiebeperkend dieet gaat. Bedenk echter ook dat je het zonder een bepaald dieet kunt bereiken, aangezien een speciaal dieet heel vaak volgehouden moet worden om een constant juist gewicht te behouden. Indien je de stelregel vasthoud van: twee derde van het dagelijkse te consumeren,en zoveel mogelijk vet en suikers vermijden, schiet je al een heel stuk op. Hieronder een paar interessante links. Succes.

niet doen gewoon je eetpatroon aanpassen. Kun je best zelf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100