Wie kan mij de openingstijden van de oliebollenkraam Richard Visser in Rotterdam vertellen?

We moeten een eindje rijden en willen niet voor niets komen. Dus wie kan het ons vertellen. Kan op internet niets van tijden vinden. Ook niet vanaf wanneer de kraam er staat en tot wanneer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het een idee om het VVV in Rotterdam te bellen.Deze kraam is zo bekend dat zij het misschien wel weten.

Antwoorden (1)

ik ben een rotterdammer !
naar mijn ervaring is in rotterdam elke oliebollenkraam van af 12.00 uur open tot ca. 8 uur ( 20.00 uur ), maar reken niet op die tijd, kan ook iets eerder zijn!

normaal gesproken is een oliebollenkraam vanaf 1 november open tot en met 31 december tot ze "los" oftewel uitverkocht zijn, dat kan dus voor 18.00 of 19.00 of 20.00 uur zijn ! dus niet verstandig om laat te komen , ook niet i.v.m. drukte.
ik ga zelf de dag ervoor (ff oppiepen=geen probleem) of op oudejaarsdag vroeg in de middag.

uit de bron:
Richard Visser is de winnaar van de 19e Nationale Oliebollentest van het AD. Voor maar liefst de achtste keer eindigde de Rotterdamse kraamhouder op de eerste plaats met een oliebol die door het panel als 'uitmuntend' werd beoordeeld.

Algemeen hoofdredacteur Christiaan Ruesink van het AD zette Visser vanmorgen bij zijn gebakkraam uitgebreid in het zonnetje. 'Dit is een buitengewone prestatie en het zegt iets over uw vakmanschap,' aldus Ruesink.

Voor de winnaar was er een oorkonde, een beker, een spandoek, schorten voor het personeel, bloemen en champagne. De prijs gaf extra fleur aan nog een ander jubileum: de familie Visser staat dit jaar voor de 60ste keer op de standplaats op de hoek van de Heemraadssingel en de Vierambachtsstraat.

http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/3095580/2011/12/27/Richard-Visser-voor-achtste-keer-oliebollenkoning.dhtml

Toegevoegd na 3 minuten:
sommige oliebollenkramen zijn op zondag niet geopend! van richard visser weet ik dat niet.