Voor Amerikaanse recepten worden ze vaak gebruikt maar het is lastig ze in Nederlandse winkels te vinden.
De meeste kans maak je op de markt, bij verkopers van zuidvruchten en noten. Marokkaanse verkopers hebben ze wellicht.
Lukt het niet, dan zijn ze in de meeste recepten wel te vervangen door gedroogde cranberries die beter verkrijgbaar zijn. Hou er dan rekening mee dat de smaak wel wat anders wordt.

Op de Rotterdamse markt heb ik ze wel gezien.
De Nieuwe Band (groothandel) heeft ze ook in het assortiment, je zou nog naar de verkooppunten kunnen kijken en navragen per winkel bij je in de buurt of er zure kersen verkocht worden.
http://www.nieuweband.nl/verkooppunten/nld/