Waar vind ik in Duitsland een grote Real,- hypermarkt?

Bijvoorbeeld die in Mönchengladbach is groter dan die in Essen, en het via internet niet? mogelijk is dit te vinden. Gebied is tussen Nijmegen - Oberhausen - Venlo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.9K

Antwoorden (3)

Toch via Internet ; in de link zie je alle Realmarkten via het kaartje. Hoe groot ze PRECIES zijn, is helaas natuurlijk niet te zien. En je kunt ook via Internet bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je op de bolletjes klikt met de nummers, krijg je een kleinere kaart met alle Realmarkten in die regio. In jouw gebied zouden dat de 42 en de 29 zijn ; ofwel 71 winkels om uit te kiezen.
Voor je die allemaal hebt uitgeprobeerd.....;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ging altijd vanuit Heerlen naar Eschweiler. Daar is ook een hele grote Realkauf. Ik weet niet of hij groter is want ik heb geen vergelijking met andere Real winkels.
Hier is ook meteen een tankstation bij gebouwd en dat is wel handig!

Toegevoegd na 20 minuten:
De afstand is niet groot vanaf de grens is het zo'n 28 km.
Je hoeft dus niet half Duitsland door te cruisen. De diepvriesspullen zijn dan nog niet ontdooid en ik moet zelf dan nog helemaal naar huis (aan de westkust) rijden.
In een gewone diepvriestas is het dan nog steeds bevroren na zo'n 3-4 uur rijden.
amc
11 jaar geleden
DE grootste Real Markt ligt volgens mij in Tonisvorst.
Dat ligt ongeveer bij Venlo 25 km verder over de grens.
Dat is de future store.