Waar in de Randstad kan ik kantharellen vinden/plukken?

Ik wil graag eens met mijn kinderen het bos in om kantharellen te plukken. Heeft iemand tips in welk bos in de Randstad ze te vinden zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
cantharellen zijn inmiddels zeldzaam, voornamelijk door het verzamelen ervan.
een gewone boswandeling is ook leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed dat je je kinderen de natuur wilt laten zien, jammer dat je ze wil leren hoe je de natuur vernield...

Antwoorden (1)

zuiderpark of kralingse bos maar of je ze mag plukken is een andere vraag en weet je zeker dat je de goeie hebt en niet een waar je ziek van wordt ik zou het niet durven ga gewoon lekker naar het park en koop je kantharellen bij een groenteboer weet je zeker dat je de goeie heb en je het ook nog een leuke middag gehad