wat kan men met de "Schaer" - punten doen ?

op de verpakkingen van de glutenvrije produkten staan zegels die er uit zien als zijn deze om te verzamelen, wat is de bedoeling hiervan en wat kan men hier dan mee aanvangen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Op een forum las ik dat iemand (in 2008) via de mail dezelfde vraag heeft gesteld aan Schär. Het antwoord luidde dat het geen spaarpunten zijn. Het is iets voor de fabrikant om het te kunnen herkennen.