Kan je ketchup geopend buiten de koelkast bewaren ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met de zomerdag zou ik de ketchup in de koelkast bewaren . En als het weer kouder wordt dan kan je de ketchup wel in een kastje bewaren . En ik heb net gekeken op een fles en daar staat op : Bij voorkeur gekoeld bewaren . Dus je mag de ketchup wel buiten de koelkast bewaren .

Ja hoor doe ik altijd. Gewoon in een kast in de bijkeuken, staat het soms maanden en bederft echt niet.

Op de verpakking staat aangegeven dat je na het openen de ketchup koel moet bewaren. Dus beter wel in de koelkast.

ja dat kan ,mijn fles staat ook altijd in mijn keukenkastje en gaat echt niet in een maand op ,en heb er ook nooit problemen mee gehad

Ketchup uit fles is zo erg bewerkt en er zit azijn in wat volgens mij bacteriën doodt. Verder heb ik nog nooit gehoord van vergiftiging door ketchup wat buiten de koelkast werd bewaard. Maar omdat tomaat net zoals eieren een natuurproduct is. is het 't beste om het toch (als het mogelijk is) in de koelkast te bewaren. Denk ik.

Bij de snackbar zit het ook in tanks buiten de koelkast ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100