Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke producten zijn er om yoghurt en muesli gescheiden van elkaar mee te nemen? Het liefst geen twee grote losse bakken :)

Om in de trein naar werk yoghurt te eten zoek ik naar een betere oplossing dan de twee losse bakjes die net iets te makkelijk open gaan in mijn tas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij Blokker een plastic drinkbeker met draaidop kopen. De muesli kan gewoon in een plastic zakje, losjes dichtgeknoopt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook een oplossing is een Mepal drinkbeker Take a Break. Is wel wat duurder. De 400 ml beker sluit 100% af en is verkrijgbaar als duobeker met extra compartiment voor bijvoorbeeld muesli.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die drinkbeker had ik pas geleden ook over gelezen, lijkt me erg handig, maar helaas heeft mijn Blokker wel andere bekers van Mepal maar niet deze soort.
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip :)
In een mepal beker van de blokker, een design beker met bijgevoegd bakje of snack tube! Zie bronnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding