Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er in eindhoven een zaak waar je goede kant en klaar maaltijden kan kopen? ( heen AH spul? )

Graag tot een bedrag van € 7 en vers.

Toegevoegd na 4 minuten:
Geen vette happen of junkfood.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je van Indisch houdt, is restaurant Indonesia aan de Jan van Lieshoutstraat een aanrader.
Voor 7 euro heb je daar een nasi of bami Rames waar je twee dagen junt eten.
Staan ook op de markt op woensdag in het WCW.

Toegevoegd na 1 minuut:
Van kunt eten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die ken ik idd! dank je wel voor je reactie!

Andere antwoorden (4)

Is gewokt:

http://www.wokparadijs.nl/takeaway/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze zijn mij idd bekend. Dank je wel voor je reactie.
Wat je zou kunnen proberen is tafeltje dekje. In principe is dit voor de thuiszorg bedoeld. Maar bij bijvoorbeeld:

http://www.foodconnect.nl/organisaties-bedrijven/wat-kunnen-wij-voor-u-betekenen

Kan je ook als bedrijf bestellen voor je werknemers. U zou kunnen proberen of ze ook aan particulieren leveren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zouden doen als ze toch bij u in de buurt rijden. Het is wel diepvries, maar het is meestal van goede kwaliteit en zeer goed ingevroren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel groentezaken en slagerijen verkopen kant-en-klare maaltijden. Denk aan nasi goreng, macaroni, stamppotten, wokschotels, etc.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je tip!
Als je van de Aziatische gerechten houdt dan zou ik ook maar eens bij "Amazing Sang Lee" gaan kijken. Deze zaak is te vinden aan de Woenselse Markt 17-a, 5612 CR Eindhoven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel voor je tip!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding