Hoeveel kcal bevat 1 klein stukje vers afgesneden ananas ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat maakt toch niks uit? Is alleen maar hartstikke gezond. Laat het niet bij 1 klein stukje, maar neem 5 grote stukjes! Bevat veel vitamine C, en vezels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoeveel bij hoeveel cm is het blokje precies?
Ritsuka
11 jaar geleden
is het echt nodig te weten hoeveel er in 1 zo'n stukje zit? geniet er gewoon van, heerlijk een stukje ananas met dit weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom hebben mensen altijd onnodig commentaar? Wie weet wil diegene een gerecht maken van zoveel kcal alleen heeft hij/zij nog geen idee van een stukje ananas..
Niet zo voorbarig reageren allemaal..
Ritsuka
11 jaar geleden
@Ytje: ik heb de overige vragen van deze persoon gelezen voordat ik deze reactie zette.
Amadea
11 jaar geleden
@Ytje: dan heb jij de andere vragen van dmetsjul nog niet gezien. Wij reageren echt niet voorbarig een onnodig!

Het beste antwoord

100 gram verse ananas heeft 50 calorieen. Je zult het stukje moeten wegen om te weten hoeveel er in datstukje zit. Veel kan het niet zijn. Voor 10 gram 5 calorieën.