Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit in Duyvis Oven Roasted borrelnootjes knoflook?

Ik heb morgen een date en ik heb net een zak van die borrelnootjes opgegeten maar ik vroeg me af of daar knoflook in zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Haal die zak even uit de prullenbak en lees de ingrediënten!
Pieter2011
13 jaar geleden
Vraag het morgen even aan degene met wie je hebt afgesproken...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dry roasted borrelnootjes Herbs & onion
Ingrediënten: Pinda’s (40%), zetmeel (van mais, tarwe en aardappel), tarwebloem, maltodextrine (van tarwe), kruiden en uismaak [(rode) uipoeder, dextrose, bieslook, gistextract, aroma], suiker, plantaardige olie, zout, gluten (van tarwe), maisbloem, kleurstoffen (karamel en curcumine), gemodificeerd zetmeel, gedroogde peterselie.

Dry roasted borrelnootjes Sweet Paprika
Ingrediënten: Pinda’s (40%), zetmeel (van mais, tarwe en aardappel), tarwebloem, maltodextrine (van tarwe), zoete paprikasmaak [dextrose, paprikapoeder, cayennepeper, uipoeder, gistextract, aroma], suiker, plantaardige olie, zout, gluten (van tarwe), maisbloem, kleurstoffen (karamel en curcumine), gemodificeerd zetmeel, gedroogde peterselie.

Als je een van deze twee soorten geconsumeerd hebt, dan heb je dus géén knoflook binnen gekregen.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing