Wanneer begint de actie van de EK M&M's met gratis brullie? (zie uitleg)

ik was deze maandag naar de AH geweest maar daar hadden ze het niet.

en hier staat dat het bij albert heijn te koop is, deze site:

http://www.supermarktaanbiedingen.com/product/mms-ek-pakket-gratis-brullie-zak-agrave-380-gram/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Sinds 21 mei is de mini-Brullie (voor smartphones) op de meeste benzinestations te verkrijgen bij een zak M&M’s, en de grote Brullie in de supermarkten bij het speciale Holland Editie pakket. Dus je moet nagaan bij welke supermarkt zo'n pakket verkocht wordt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/mampm39s-holland-editie-xl-choco-of-peanut-zak-380-g/ bij de Jumbo.

Toegevoegd na 23 uur:
Vanmiddag zag ik de pakketten bij de AH-XL liggen, ook voor € 5,99. De AH waar jij geweest bent was waarschijnlijk een klein(er) filiaal, waar ze niet alle producten verkopen...
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zag ze vandaag bij de plus supermarkt voor € 5,99.