In welke winkels in België kan je Pringle Chips kopen met zo'n Speaker Code ? Ik vind ze alleen maar zonder Speaker Code :(

Ik weet dat het over dat papiertje gaat dat je er moet aftrekken, maar in België heb ik ze alleen maar gezien zonder zo'n speaker reclame :( heb er nog 1 nodig, maar die andere 2 kwamen van Nederland, terwijl de actie ook in België telt

Toegevoegd na 3 minuten:
Edit: En worden er kosten gerekend voor het opsturen of ontvangen van de speaker ? Er staat geen postzegel nodig, maar ik zie hier al "Response Payee" en Airmail per vliegtuig naar groot Brittannie. Lijkt me nogal duur , als het gratis zou zijn ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Edit 2 : , nu zie ik op hun site een 3e papiertje bijgevoegd

tellen deze ook ? want daar heb ik er 100 van :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stuur me via persoonlijke berichten je adres maar. Ik heb er hier nog 1 over. Stuur ik wel naar je op.

En je hoeft echt niets te betalen. Wij hebben er hier al 1 en het was echt voor niets. Alleen het adres uitprinten. In een envelop je gegevens en de 3 papiertjes. Duurt wel even voordat je ze binnen hebt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een vraagje: is er een verschil tussen de Pringles dozen waar zo'n getekende speaker opstaat ? zijn deze breder/langer ? want ik heb wederom zo geen doos in men bezit, wat ik jammer vind, dan moet ik het maar in een normale pringles doos steken...
Aponi
12 jaar geleden
De dozen waar de chips in zit zijn precies hetzelfde formaat. Mijn zoon gebruikt ook een normale prigles doos. Kan je geen bericht sturen maar je kan een veilig adres opgegeven als je dat wilt. B.v. werkadres van je ouders of een ander postadres. En voor die paar centen porto ga je maar een liedje zingen, :-)
de actie is al afgelopen!!