Bestaan er groene thee extracten ZONDER cafeïne en ZONDER gelatine? En zo ja waar koop ik die?

Ik ben op zoek naar groene thee extract om me te helpen met vet verliezen en mijn gezondheid.
Maar ik wil geen cafeïne gebruiken, absoluut niet, maar alle groene thee extracten die ik kan vinden zonder cafeine (zijn er niet veel) hebben wel gelatine als capsule. En ik eet geen gelatine omdat ik vegetarier ben.

Dus waar kan ik groene thee extract vinden zonder caffeine en gelatine? Heb al flink lopen zoeken op internet en online shops.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dr brandt waterbooster is cafeïne vrij en in druppelvorm dus geen gelatine etc.
Deze is te verkrijgen via www.strawberrynet.com en kost rond de $30
het is voornamelijk goed voor de huid maar een pipet bevat 15 koppen thee dus het is ook goed voor de lijn.