Weet iemand hoe je een taart kan bestellen, zie uitleg?

Hallo mijn broertje is over ander half week jarig ben een beetje te laat maar hoop dat ik het nog red, ik wil een playstation 3 taart ergens laten maken. ik zocht google af maar dan kom ik op een of andere manier steeds bij Normalen taarten uit weet iemand die taarten zelf maakt of een goeie site / heeft ervaring mee? alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om een playstation 3 taart (de hele taart en vorm) niet een logo, excuses daar voor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je echt een mooie taart wil in de vorm van een playstation, en niet een taart met een plaatje van een playstation er op, kun je het beste zoeken naar een taartenbakker bij jou in de buurt. Er zijn tegenwoordig een heleboel mensen die proberen van hun hobby (mooie taarten maken) hun werk te maken. Op de onderstaande website vind je een verzameling.

Houd er rekening mee dat je voor een mooie, handgemaakte taart, ook een hele mooie prijs betaalt, want er gaat heel veel werk in zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Deze taartarchitect kan in kleur een eetbaar plaatje op de taart printen:

http://www.taartarchitecten.nl/

Toegevoegd na 12 minuten:
maakt ook nog wel de taart in playstationvorm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij kan je gewoon naar de bakker toegaan en vragen. als het goed is maken ze ook die taarten. maar wacht er niet te lang mee, want anders kunnen ze niet genoeg tijd hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of je dat bedoelt maar op Hema.nl kan je een taart met eigen foto bestellen en die dan een paar dagen later ophalen.

Toegevoegd na 49 seconden:
In de Hema ophalen natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een 'gewone' taart en bestel bij mijn bron een vel ouwel. Dat is eetpapier, en je kunt er íedere foto die je maar wilt op laten drukken. En dan ben je nog op tijd hoor, met zo`n 2 dagen is het in huis.

Leuk dat je dit helemaal speciaal voor je breortje uitzoekt - succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Taart met logo. Vandaag besteld, morgen geleverd!

Online snel en makkelijk uw taarten bestellen doet u op gefeliciTAART.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk maar eens op onderstaande link:

https://www.gefelicitaart.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.deleukstetaarten.nl in het forum. Hier zitten mensen die ontzettend creatief zijn en speciale taarten maken. Je kunt er een aanvraagje neerzetten en kijken of iemand binnen dit tijdsbestek nog een speciale taart kan maken. Dan heb je een echte originele taart.

Je zou ook bij een goede Bakker kunnen kijken. Deze hebben vaak wel boeken liggen met heel veel verschillende soorten taarten waar je uit kunt kiezen.